piątek, 11 października 2013

informacja.

Jak pewnie wielu z Was zauważyło, ostatnio bawię się z grafiką... Te wszystkie nowe nagłówki, inne pierdoły, to próby uzyskania mniej więcej pożądanego efektu wizualnego. Oprócz ostatniego, który zrobiła dla mnie kochana Dangerous Darkness. Jej szablon był genialny i zainspirował mnie do stworzenia mojego. Na efekty właśnie patrzycie. Wiem, nie jest idealnie, ale pierwszy raz robiłam arkusz z css'a. Bądźcie wyrozumiałe xx.
Owy wygląd jest na razie przejściowym. Dodaję go w pośpiechu, czekając na busa. Jak się tylko ogarnę, poprawie wszystkie błędy itd. xx. Także... teraz proszę zgłaszać wszelkie uwagi, co Wam nie pasuje. Ja się postaram dostosować xx.
Kocham Was.! ;*

PS: A jeśli chodzi o wszelkie pytanie dotyczące nowego rozdziału, odpowiadam tutaj: PO NIEDZIELI :).

Komentarze (11):

11/10/13 21:28 , Blogger pikseloza pisze...

ja jak zwykle proszę o jasne tło i ciemne literki :)
podoba mi się ta grafika u góry.

xoxo pikseloza

 
11/10/13 23:02 , Blogger szmaterlok pisze...

Szablon jest cudny, ale mam pytanko, a raczej dwa xD
1. Skąd wzięłaś CSS na taki wygląd? [podasz stronkę?]
2. Jakiego programu graficznego używasz, ja mam jakiś stary i przydałoby mi się go odświeżyć :) [mogłabyś podać stronkę z programem? Byłabym wdzięczna]

I dziękuję za umieszczenie mnie w poście xx

 
12/10/13 00:07 , Blogger Raion pisze...

Przeglądałem Imperium Grafiki i trafiłem tutaj, Nie myślałaś o dołączeniu do jakieś szabloniarni? Jeśli taka myśl Ci przemknęła zapraszam na http://krytyczna-biel.blogspot.com/ gdzie z chęcią przyjmiemy takie osoby jak ty.

 
15/10/13 00:12 , Blogger Lou. pisze...

oj nie wiem czy uda mi się spełnić Twoją prośbę. popracuję nad tym xx.

 
15/10/13 00:13 , Blogger Lou. pisze...

szablon... więc... wpisałam w yt 'jak zrobić szablon' i działałam według pierwszego lepszego filmika xx.
a program graficzny nazywa się... photofiltre o ile dobrze pamiętam xx.
buziaki xx.

 
15/10/13 00:15 , Blogger Lou. pisze...

ja i szabloniarnia....
ahahahahahahahahahahahahaha ;d
daj spokój, człowieku. ja zrobiłam w życiu jeden szablon. JEDEN. gdzie ja do robienia czegoś na zamówienie... ;).
ale dzięki za propozycję xx.
pozdrawiam.! xx.

 
15/10/13 18:53 , Blogger szmaterlok pisze...

Photofiltre 7?

 
15/10/13 23:10 , Blogger Lou. pisze...

bardzo prawdopodobne xx.

 
21/10/13 20:11 , Anonymous Anonimowy pisze...

u mnie w telefonie wyświetla sie akualnie ten szablon ze zdjęciem hazzy z remember me co ci sie podoba... więc u góry tło jest czarne, a literki ciemnozielone, soooł gówno widać i nie mogę czytać... poradź coś x
~ mumineg na mobilnym

 
21/10/13 22:11 , Blogger Lou. pisze...

coś zrobiłam, ale nie wiem czy Ci coś to poradziło :)

 
22/10/13 00:37 , Anonymous Anonimowy pisze...

poradziło, teraz widać fszyściutko c:

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna