poniedziałek, 26 sierpnia 2013

małe pytanie/nowy szablon.

okej... jak widzicie, mała zmiana xx. ale tak słodka, że nie mogłam się powstrzymać xx. cudowny szablon, prawda.? xx. mogę go zawdzięczać Yokicie xx. tutaj macie link do jej cudownego imperium grafiki xx.

skarbie, jesteś cudowna xx. genialnie Ci to wyszło xx. nie mogę się napatrzeć xx.
DZIĘKUJĘ.! ;**

i tak, ja wiem. zalegam z rozdziałem. ale taaaaaaaaaaaaaaak mi się nie chce... zrozumcie biednego, leniwego człowieka, który właśnie skończył dziewiętnaście lat i został mu tylko rok bycia nastolatką ... xx. rozumiecie.? to świetnie xx.
wiem, że nie zasługujecie na takie olewanie z mojej strony, ale... no staram się. siadam do pisania, ale gapienie się w migający kursor nic nie daję... oczywiście postaram się jak najszybciej coś skrobnąć, ale niczego nie obiecuję. musicie mi wybaczyć xx.
a to moje małe pytanie... doszły mnie słuchy, że ktoś mi robi reklamę na asku... weszłam sobie w linki, z których odwiedzono mojego bloga, a tam naprawdę wiele wyświetleń z różnych kont.! jestem taaaaaaaaaaak szczęśliwa xx. w życiu bym się nie spodziewała, że ktoś będzie chciał zadawać sobie trochę trudu, żeby polecić mojego, podkreślam, MOJEGO bloga. bądź co bądź, typowa historyjka... uskrzydliło mnie to, nie powiem xx.
więc... chcę oczywiście podziękować osobie, bądź osobom, które robią mi tu darmową reklamę xx.
DZIĘKUJĘ.! ;**
i oczywiście, jeśli czytasz, bądź czytacie, ten post, chciałabym wiedzieć kim jesteście xx. jeśli oczywiście to nie byłby problem... xx.
no to ten... mam nadzieję, że za ociąganie nikt mnie z siekierą nie szuka xx. jestem teraz w euforii w związku z tymi "reklamami", więc może mi to jakoś pomoże xx. chociaż odliczając dni do 1 września, kiedy to mam zamiar zobaczyć cudowny film pod cudownym tytułem "This Is Us", będzie mi się trudno skupić na problemach miłosnych Louise i Harry'ego. ale postaram się xx.
a na koniec, chcąc pochwalić się, że w końcu odkryłam jak się tu wstawia filmy z yt... GENIALNA piosenka xx. kocham Matt'a, po prostu go KOCHAM xx.



PS: założyłam nowy blog. zapraszam xx.

Komentarze (24):

26/8/13 17:18 , Blogger olcik pisze...

Hej :)
1. To ja ci pisałam, że ktoś polecił twojego bloga mi na asku. Podejrzewam, że to Wiktoria P lub Paulina P.
2. A sama muszę ci się przyznać, że dzisiaj rano sama na ask'u wysłałam link do tej strony koleżance i kazałam jej obowiązkowo przeczytać przynajmniej 10 rozdziałów (czyli wystarczającą ilość żeby zdążyć się uzależnić od tej historii ;)) i muszę ci powiedzieć, że obiecała, że przeczyta, a ONA NIE LUBI ONE DIRECTION!!!
Wiesz jaki to sukces, że udało mi się ją nakłonić?

 
26/8/13 17:25 , Blogger olcik pisze...

I jeszcze zapomniałam, że poleciłam tego bloga mojej przyjaciółce i powiedziała, że też przeczyta.
Zresztą co ja ci będę tu wymieniać.
Powiem krótko: Polecono mi. Zaczęłam czytać (jestem obecnie w 12 rozdziale). Zakochałam się. I polecam dalej.

Podejrzewam, że po 2 września jeszcze zgarnę ci parę osób do czytania, bo w szkole mam koleżanki, które uwielbiają czytać tego typu opowiadania...

 
26/8/13 17:40 , Blogger olcik pisze...

Kurdę, jestem roztrzepana jak główna bohaterka tylko, że ja w przeciwieństwie do niej nie mogę wszystkiego raz a dobrze powiedzieć, a raczej napisać... Tylko gadam trzy po trzy...

To link do tego pytania, które dostałam: http://ask.fm/Olcik422/answer/60859333670
To link do pytań, w których ja poleciłam twojego bloga:
http://ask.fm/Czekczekoladaaa/answer/66795728199
http://ask.fm/Czekczekoladaaa/answer/66796874055
Przyjaciółka nie ma aska :( więc ci niestety nie podam linku...
*Napisałam, że jesteś studentką. Wiem, że czekasz dopiero na wyniki czy się dostałaś :)
A właśnie na jaki kierunek zamierzasz pójść?

 
26/8/13 18:08 , Blogger Yokita pisze...

Na Imperium Grafiki zostało opublikowane Twoje zamówienie :)
Proszę o opinię na temat pracy.
Zapraszam!
[http://imperium-grafiki.blogspot.com/]

 
26/8/13 18:55 , Blogger Yokita pisze...

Musisz wstawić przezroczysty nagłówek, który też jest w paczce, bo teraz szablon jest u góry ucięty ;)
PS. Cudne opowiadanie *.*

 
26/8/13 19:10 , Blogger Unknown pisze...

dziękuję Ci bardzo za wskazówkę xx. już gotowe xx.

 
26/8/13 19:22 , Blogger Unknown pisze...

już się dostałam xx. dziennikarstwo i komunikacja społeczna xx. ładnie brzmi xx.
więc dziękuję Ci bardzo za tę reklamę xx. w ogóle się tego nie spodziewałam, a tu oooo... szok xx. jesteś fantastyczna xx. DZIĘKUJĘ xx.
a ta koleżanka, która nie lubi 1D... nie zmuszajmy jej do czytania głupich opowiastek o chłopakach xx.
buziaki xx.

 
26/8/13 19:25 , Blogger Yokita pisze...

Nie ma sprawy, zawsze pytaj śmiało ;))

 
26/8/13 19:27 , Blogger Yokita pisze...

Mam jeszcze taką małą uwagę... Bo link do Imperium Grafiki zniknął z bloga, a zależałoby mi by jednak wciąż się tu znajdował ;) Nie musi być na stronie głównej... Ważne by był :P

 
26/8/13 19:34 , Blogger Unknown pisze...

teraz nie jestem u siebie, chciałam tylko zrobić ten szablon. potem zrobię zakładkę "czytam i polecam" xx. w tym tygodniu xx. poczekasz, prawda.? xx.

 
26/8/13 19:38 , Blogger Yokita pisze...

tak, jasne! ;)) Nie ma sprawy :P

 
27/8/13 13:21 , Blogger Paulina pisze...

To ja!! Skąd wiedziałaś?
To opowiadanie jest tak wspaniałe, że musiałam je polecić ;-)
Ps: chyba chodziło Ci o Weronikę :)

 
27/8/13 13:26 , Blogger Paulina pisze...

Nowy szablon jest świetny i słodki :*
A co do nowego rozdziału to będę cierpliwie czekać (też jestem leniwa i wiem jak to jest) ;)

 
27/8/13 14:49 , Anonymous Anonimowy pisze...

Nowy szablon świetny! To teraz czekam na nowy rozdział.
PS. Jakby ktoś mógł nie pilubi. Wystarczy wpusać magiczna tajemnica.

http://chomikuj.pl/konkurs_literacki/wyszukiwanie

 
28/8/13 21:57 , Anonymous Anonimowy pisze...

@AriaHeros

 
30/8/13 19:01 , Blogger pikseloza pisze...

Super ten nowiutki szablon ;-) ubolewam nad białymi literkami, ale skoro to wygląda tak super to muszę to przeboleć ;-)
Zakładasz nowy blog, ok. Ale musisz obiecać, że nie opuścisz piekarni, koniecznie!!!
No i mam nadzieję, że nowy szablon przyniesie Ci DUŻO weny!!! :-*
xoxo pikseloza

 
30/8/13 20:14 , Blogger Coffies A. pisze...

Hej:) Przed chwilą byłam na This Is Us ! I jest cudowny :) Co tam u ciebie ,jak wrażenia??? Kiedy następny rozdział ?

 
30/8/13 20:14 , Blogger Coffies A. pisze...

Nikola A. (tt)

 
3/9/13 12:23 , Blogger Lou. pisze...

ohhh... jest mi naprawdę miło, że chciało Ci się polecać mojego bloga xx. dziękuję xx.

 
3/9/13 12:24 , Blogger Lou. pisze...

oh, co do szablonu to nie moja zasługa. ale jest genialny, nie ma co ukrywać xx.
może w czwartek coś się tu pojawi... hm, zobaczymy xx, niczego nie obiecuję xx.

 
3/9/13 12:26 , Blogger Lou. pisze...

dziękuję bardzo xx.

 
3/9/13 12:27 , Blogger Lou. pisze...

Piekarni nie opuszczę, co Ty xx. za bardzo kocham Lou i jej dziwne wypadki xx.
co do weny, się zobaczy xx. na razie się lenie xx.
buziaki xx.

 
3/9/13 12:30 , Blogger Lou. pisze...

Thi Is Us.?
GENIALNY.!!!!!
poza jedną sceną, cały film mi się podobał o taaaaaaaaaaak xx. a te zwolnione momenty... i poranny głos Hazzy xx.
o matko... czekam teraz na dvd, żeby móc to oglądać bez końca i bez końca xx.
w sumie teraz wcale się nie dziwię czemu Harry ma teraz takie pies wie co na głowie, skoro się tak kręci jak mu włosy obcinają xx.
buziaki xx.

 
3/9/13 16:58 , Blogger Coffies A. pisze...

A kiedy nowy ?

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna